Sunday, July 19, 2009

Hey ppl! Just watched TRANSFORMERS 2!!! My goodness!! Its a MUST WATCH MOVIE i tell u!!!!!

Its freaking cool!! Cool shit! I LOVE da cars!!!!

Deceptibots vs. Autobots

The Fallen vs. The Primes

Shia LeBeouf (he's hot too!!) vs. Megan Fox (she's hot..sizzling~~)

Ah...I'm obsessed wit this movie now!!! Gonna watch this again!!!! Ppl go watch!!!


Haiz...
如果世界上,没有烦恼。。那该有多好。。
她说我没想过他们,只顾自己。
我想说,若我没想过他们,我早已出来,而没必要象现在这样烦这么多。
你要我站在你们立场上想,那你们有没有尝试站在我的立场上想过?

选择,是世界上最痛苦的事。。
逃避,是我唯一能做的事。。。
可是,是解决不了问题。。。。
这点,我明白。。。。。。。。
但,我却迷惘,失去了方向。。

No comments:

Post a Comment